Direktlänk till inlägg 28 december 2007

Älskade Bill & Tom

Av Zenitha - 28 december 2007 13:22

I natt drömde jag att jag hade vunnit en vecka med Tokio Hotel i Tyskland. Först skulle jag gå på deras konsert och sedan skulle jag träffa dom backstage och sedan var med dom i en vecka. Konserten va i Tyskland och det va mycke folk där. Efter konserten gick jag backstage och träffade dom. Jag och Bill började direkt att babbla med varandra medans Georg, Tom och Gustav diskuterade likheter mellan mig och Bill. Jag och Bill vände oss om mot dom samtidigt och sa samtdigt: Was? (Vad på tyska) Men dom vägrade att svara istället började Tom att kalla mig Little Bill (Lilla Bill).

Vi gick ut och satte oss i turnebussen som skulle ta oss till deras lägenhet. Jag och Bill satt fram och pratade och dom andra surade för att dom inte fick vara med.

När vi va i lägenheten började Tom att flörta med mig men jag flörtade inte tillbaka. Bill gav mig en puss på kinden och då vart Tom jätte sur. Han är van att få som han vill. Alltså få alla tjejer före Bill. Innan jag blev väckt av syrrans katt Junior så han Bill kyssa mig och jag han se Toms sura blick och höra han muttra lite surt Little Bill.


Bill och Tom bråkade om mig eller snarare Tom som bråkade med Bill som inte brydde sig.


Kiss me in my next dream Bill <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zenitha - 17 februari 2008 15:57

Jag har faan inget liv. Mamma förstörde det för länge sedan. Min dator är mitt allt för där har jag mina vänner... Men nu vill ju mamma och pappa ta min dator också... Va faan! Hur ska jag överleva då??   Så här började det hela: Irene sköter inte si...

Av Zenitha - 14 februari 2008 20:00

Wiiiiiie ^^, Älskar min vänner och jag älskar en annan speciel person också <3   Några av dom kommer synas på bilderna. Moa, Mia, Picasso, Yatzy, Picasso (igen), Pekka Men det finns fler. Massor! ...

Av Zenitha - 3 februari 2008 14:44

Vaknade varje timme den natten av att jag frös. Klockan 9 på morgonen va det 15 grader i husvagnen och -17 grader ute! Snacka om kallt. Vi åkte ut till backarna men det va så kallt så vi åkte hem ist. Jag satt och smsade stora delar av resan hem. Jag...

Av Zenitha - 2 februari 2008 14:39

Upp i backen igen efter att ha vaknat i kylan. Nu va fler backar öppna och jag åkte riktigt bra nu med xD Men efter att ha åkt några gånger och ägt ut dom andra i Teknik backen så åkte vi tillbax till husvagnen för att äta middag. Vi satt och spelade...

Av Zenitha - 1 februari 2008 14:33

Hem från skolan! In på datorn! Snacka lite snabbt med alla medans man packar sedan va det bara att lämna den älskade datorn hemma och sätta sig i bilen och åka till Hassela! Eftersom jag hade gratis sms så smsade jag typ hela resan xD När vi kom fram...

Presentation

Omröstning

Vem är snyggast i Tokio Hotel?
 Bill Kaulitz
 Tom Kaulitz
 Georg Listing
 Gustav Schäfer
 Tokio Hotel?? (seg)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards