Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

HJÄLP!

Av Zenitha - 17 februari 2008 15:57

Jag har faan inget liv. Mamma förstörde det för länge sedan. Min dator är mitt allt för där har jag mina vänner... Men nu vill ju mamma och pappa ta min dator också... Va faan! Hur ska jag överleva då??


Så här började det hela:

Irene sköter inte sina sysslor hemma. Hon sitter bara vid datorn hela tiden. Jag sitter vid datorn väldigt ofta men jag gör det jag ska och sköter mig i skolan. Bara för att Irene inte gör som hon ska utan sitter vid datorn ist ska dom straffa oss. Dom har redan tage Irenes nätverkskort och eftersom jag har mitt inbyggt tänker dom ta hela datorn. Dom sa åt mig att komma ner med datorn men jag vägrade. Pappa säger att han ska sparka sönder den om jag inte ger han den. Men jag gömmer den så att dom inte kan ta den...

Ger jag dom min dator kommer jag bara få tibax den när jag är klar med alla sysslor. Dessutom blir det begränsad data tid. Max 30min om dagen om ens det, 15min i veckan kan det lika bra bli.


Jag är fan total beroende av min dator. Jag har mina vänner att snacka med på msn... Ja jag kan ju ringa dom elr sms:a... Men vissa av dom har typ aldrig pengar på mobilen och fel abonemang. Det betyder att det kostar massor för mig att ringa och då blir jag av med pengar på mobilen och kan inte fylla på för jag få ingen månadspeng för den tar mamma. Dessutom finns det en som jag verkligen vill snacka med annars blir jag galen och han är inte hemma och han glömde sin laddare hemma så jag kan inte ringa han för han har inge batteri i mobilen. Dessutom vågar jag inte ringa han x'D


Allt mina föräldrar gör är att förstöra för mig... Allt är förstört. Men vissa saker vet dom inte om och jag hoppas att dom aldrig får veta det heller... Endast Irene kan avslöja dom...


Ja, jag har ju dom där "syskonen"... Irene vet om han jag inte vågar ringa men hon vet inte om mina planer... Men hon kan lätt få reda på dom. Även hon förstör mitt liv. Ser jag en kille jag gillar så är hon där (jag är sötare än henne säger alla) och förstör för hon skämmer ut mig...

Jag har ju min storebror också... Han har ADHD och är almänt störd och alla vet att han är min brorsa... Han skämmer ut mig också... Sedan har jag den lilla saken... Min andra bror som även han skämmer ut mig... Han tror att han är så cool och tror att alla gillar han... Han kommer aldrig få reda på mina planer hoppas jag...


Mina enda hopp för att bygga upp mitt liv igen är: IssaH Trollunge, JennaH Gosgos, Moa Superman, Ämman, Rojjsan, Tommy, Mini & Pekka (<3)


Med hjälp av mina älskade vänner kommer jag försöka få det liv jag förtjänar inte det liv som "dom" skapar åt mig ("dom" = min familj)...

 Ämman och Rojjsan ingår i min och Moas plan om i sommar....


Ursäkta stavfel och annat trams men jag sitter i mörkret och ser knappt tangenterna och mitt tangentbord är stört...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zenitha - 14 februari 2008 20:00

Wiiiiiie ^^, Älskar min vänner och jag älskar en annan speciel person också <3   Några av dom kommer synas på bilderna. Moa, Mia, Picasso, Yatzy, Picasso (igen), Pekka Men det finns fler. Massor! ...

Av Zenitha - 3 februari 2008 14:44

Vaknade varje timme den natten av att jag frös. Klockan 9 på morgonen va det 15 grader i husvagnen och -17 grader ute! Snacka om kallt. Vi åkte ut till backarna men det va så kallt så vi åkte hem ist. Jag satt och smsade stora delar av resan hem. Jag...

Av Zenitha - 2 februari 2008 14:39

Upp i backen igen efter att ha vaknat i kylan. Nu va fler backar öppna och jag åkte riktigt bra nu med xD Men efter att ha åkt några gånger och ägt ut dom andra i Teknik backen så åkte vi tillbax till husvagnen för att äta middag. Vi satt och spelade...

Av Zenitha - 1 februari 2008 14:33

Hem från skolan! In på datorn! Snacka lite snabbt med alla medans man packar sedan va det bara att lämna den älskade datorn hemma och sätta sig i bilen och åka till Hassela! Eftersom jag hade gratis sms så smsade jag typ hela resan xD När vi kom fram...

Av Zenitha - 25 januari 2008 20:24

Jag, Jenna, Moa & Issa hade en skit rolig filmkväll. Vi hyrde en film "Charm School" och köpte 8 liter dricka. Vi hade 2 påsar chips och 5 påsar popcorn varav 1 påse som jag brände xD Och en stor påse godis.   Det började med att jag fick springa bar...

Presentation

Omröstning

Vem är snyggast i Tokio Hotel?
 Bill Kaulitz
 Tom Kaulitz
 Georg Listing
 Gustav Schäfer
 Tokio Hotel?? (seg)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards