Direktlänk till inlägg 29 december 2007

Drömmarna om Bill

Av Zenitha - 29 december 2007 13:04

I natt drömde jag en helt underbar dröm. Jag drömde att Bill och Tom Kaulitz kom in i mitt rum på morgonen. Dom va ungefär 15-16 år då. Bill va jätte söt. Först blev jag chockad sedan tänkte jag att nu måste jag prata engelska med dom och jag som inte är så bra och dom är inte heller bra. Men allt löste sig när Tom sluddrade fram att dom kunde svenska. Dom kollade runt i mitt rum sedan gick jag och Bill iväg. Jag tänkte att Tom kunde stanna med min syster som fullkomligt älskar honom (påstår hon iaf) men Tom fick panik och skrek efter Bill att inte lämna honom där. Jag flörtade lite med Bill och fick låna hans smink och sedan flörtade vi djävulen med varandra. Tom berättade att dom skulle till sin farmor.

Issa kom hem till mig och tog ett jätte snyggt kort på dom sedan satt hon bara och pratade med Tom hela tiden.

Jag försökte att ringa Moa men hon va inte hemma för hon va med sin pappa i fjällen (IRL också) och skulle komma hem senare på kvällen. Jag försökte ringa på hennes mobil för jag ville beräta att Bill & Tom va hemma hos mig. Men jag lyckades inte. Bill vägrade att sjunga för mig hur mycket jag än flörtade med honom. Han kollade på alla affisherna i mitt rum och där fanns det bilder på han när han va äldre. Han gillade bilden som min kompis Ämman hade ritat. Det va en bild på honom och han sa att den va jätte snygg.

Jag använde mammas digitalkamera och tog över 10000 bilder på dom tror jag :/

Jag och Bill skulle ha inlett ett förhålande om inte min brorsa hunnit väcka mig innan.

Men lat som jag är så somnade jag om och då vart det samma dröm fast då va Bill & Tom stora (18 år) och Bill flörtade med mig igen. Jag fick en puss av han och tom kallade mig Little Bill  & Lill Bill. Innan jag vaknade han jag pussa Bill på munnen. Det va brorsan igen som väckte mig och sedan kunde jag inte somna om för min katt ville att jag skulle kela med henne och hennes ord är lag!


Sweet dreams! (bokstavligen)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zenitha - 17 februari 2008 15:57

Jag har faan inget liv. Mamma förstörde det för länge sedan. Min dator är mitt allt för där har jag mina vänner... Men nu vill ju mamma och pappa ta min dator också... Va faan! Hur ska jag överleva då??   Så här började det hela: Irene sköter inte si...

Av Zenitha - 14 februari 2008 20:00

Wiiiiiie ^^, Älskar min vänner och jag älskar en annan speciel person också <3   Några av dom kommer synas på bilderna. Moa, Mia, Picasso, Yatzy, Picasso (igen), Pekka Men det finns fler. Massor! ...

Av Zenitha - 3 februari 2008 14:44

Vaknade varje timme den natten av att jag frös. Klockan 9 på morgonen va det 15 grader i husvagnen och -17 grader ute! Snacka om kallt. Vi åkte ut till backarna men det va så kallt så vi åkte hem ist. Jag satt och smsade stora delar av resan hem. Jag...

Av Zenitha - 2 februari 2008 14:39

Upp i backen igen efter att ha vaknat i kylan. Nu va fler backar öppna och jag åkte riktigt bra nu med xD Men efter att ha åkt några gånger och ägt ut dom andra i Teknik backen så åkte vi tillbax till husvagnen för att äta middag. Vi satt och spelade...

Av Zenitha - 1 februari 2008 14:33

Hem från skolan! In på datorn! Snacka lite snabbt med alla medans man packar sedan va det bara att lämna den älskade datorn hemma och sätta sig i bilen och åka till Hassela! Eftersom jag hade gratis sms så smsade jag typ hela resan xD När vi kom fram...

Presentation

Omröstning

Vem är snyggast i Tokio Hotel?
 Bill Kaulitz
 Tom Kaulitz
 Georg Listing
 Gustav Schäfer
 Tokio Hotel?? (seg)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards