Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Zenitha - 2 februari 2008 14:39

Upp i backen igen efter att ha vaknat i kylan. Nu va fler backar öppna och jag åkte riktigt bra nu med xD Men efter att ha åkt några gånger och ägt ut dom andra i Teknik backen så åkte vi tillbax till husvagnen för att äta middag.

Vi satt och spelade finns i sjön ett antal gånger men sedan tröttnade jag och då smsade jag med Emma igen och fick en massa gulliga hälsningar från Pekka XD Sedan tvingade jag Emma ringa för att jag skulle få höra på deras låt som dom hade skickat till henne. Den va sååååååå JÄVLA bra. Hon fick mig bara att sakna min dator mer och mer. Fick mer sms av henne med hälsningar från Pekka där han sa typ att han saknar mig X'''''D


Emma fick sova tidigare den här gången men jag satt och sörjde över min dator som va hemma!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är snyggast i Tokio Hotel?
 Bill Kaulitz
 Tom Kaulitz
 Georg Listing
 Gustav Schäfer
 Tokio Hotel?? (seg)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards